ٹرمپ نے شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ اُن کو ملاقات کی دعوت دے دی

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان کو ملاقات کی دعوت دے دی۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے ٹوئٹر پر جاری بیان میں بتایا کہ چینی صدر شی جن پنگ کے ساتھ ملاقات اور کچھ اہم میٹنگز کے بعد وہ چینی صدر کے ہمراہ جنوبی کوریا جائیں گے۔

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

After some very important meetings, including my meeting with President Xi of China, I will be leaving Japan for South Korea (with President Moon). While there, if Chairman Kim of North Korea sees this, I would meet him at the Border/DMZ just to shake his hand and say Hello(?)!

56.7K people are talking about this

امریکی صدر نے شمالی کوریا کے سربراہ سے ملاقات کی خواہش ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ وہ ان سے ڈی ایم زی بارڈر پر ملاقات کریں گے اور مصافحہ کریں گے۔

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کے ساتھ ناشتے کے موقع پر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے ٹرمپ کا کم جونگ اُن سے ملاقات سے متعلق کہنا تھا کہ اگر وہ وہاں ہوں گے تو ہم دو منٹ کے لیے ایک دوسرے سے ملیں گے اور یہ بہت ہے۔

شمالی کوریا اور جنوبی کوریا کے صدر کی پہلی ملاقات بھی ڈی ایم زی پر ہوئی تھی، دونوں ملکوں کے درمیان غیر فوجی علاقہ تاریخی اہمیت کا حامل ہے۔

صدر ٹرمپ جاپان میں ہونے والے جی 20 اجلاس میں شرکت کے بعد جنوبی کوریا روانہ ہوں گے اور وہ دو روزہ دورے پر سیئول جائیں گے جس کا مقصد شمالی کوریا کے ساتھ ایٹمی ہتھیاروں سے متعلق بات کرنا ہے۔